Jelenleg hat autóm van. Az édesapám odáig volt a kocsikért. Gyerekkoromban, ha egy régi autó elsuhant mellettünk, apám azonnal elmondta a típusát és a gyártási évét. Életem első autója egy Porsche Cayanne volt.

Aztán jött egy Cadillac Escalade, amire már egyedi kerekek kerültek fel. Nagyon sok autó forgott a kezeim alatt, hiszen sokszor cserélgettem, adtam-vettem őket. A 69-es Chevy Nova belsejében például ikerturbó motor dübörgött. Ha akartam, tudtam vele jó gyorsan is menni, de eredetileg nem így volt behangolva, mert akkor nem lett volna szórakoztató vezetni. Sokkal jobban érdekel a lazaság a volán mögött, mint a sebesség. Azt értékelem, hogy sok esetben kifejezetten kreatív tudsz lenni ebben a dologban.

12+szept+15+hunter+mahan.jpg

Szeretem a hétköznapi autókat, amikhez különböző extrákat tudok installálni. Volt egy Dodge platósom, amit még 2004-ben vettem. Tűzcsóvák voltak rajta és nem volt ajtókilincse. Igazán keményen nézett ki. Van egy 2006-os Yukonom, a Nova, egy 72-es GMC és két Porsche is – egy 911 Turbo S és a Cayenne. Autókat egyedire szabni olyan, mint golfozni. A golfban megpróbálod felépíteni a karrieredet, kifaragni az ütéseidet, aztán ha gyakorolsz, akkor megpróbálsz új dolgokat felfedezni, kitalálni egyet s mást. Elkövettem azt a hibát, hogy túl szépre csináltam egy autót és nem is nagyon akartam vezetni. Féltem, hogy valaki belém jön, vagy meghúzza az oldalát. Hát igen, Toyota Camry egyelőre nincs a garázsomban. Azt hiszem, egy nap az lesz majd az én „komoly” autóm. (Nevet.)

A bejegyzés trackback címe:

https://golfdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr874782921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása