Így reagáltak a legnagyobbak az augustai bejelentésre. A világ talán legnemesebb golfklubja a napokban – történelme során először – két új hölgy tagot fogadott soraiba.

Annika Sorenstam: „Amikor reggel meghallottam a hírt, nagy örömmel töltött el a dolog. A két hölgy, Condoleezza Rice és Darla Moore nagy becsben álló személyek és üzleti vezetők. Kiváló képviselői lesznek a nőknek. Én, személy szerint mindig azt mondtam, hogy az augustai klubnak engedélyeznie kellene a nők játékjogát. Mivel privát klubról van szó, így nyilván akkor tették ezt meg, amikor eljött ennek az ideje. Fantasztikus dolgok vannak kilátásban, történelmi pillanat tanúi lehettünk.

12-aug-24Condoleezza-Rice-golf.jpg

Condoleezza Rice a golfpályán

Jack Nicklaus: „Az Augusta National minden egyes tagját hasonló érzelmek fűzik a sportághoz, így biztosan tudom, hogy a két új tag is beleillik majd a rendszerbe.”

Bubba Watson: „Vicces volt, amikor kaptam reggel egy üzenetet a menedzseremtől, Jens Becktől, pont mielőtt repülőre ültem volna, így elmondtam a feleségemnek, aki egyből azt kérdezte: „Szerinted én vagyok az egyik? Engem fognak bejelenteni új tagként?” Szóval vicces volt. Leszálltunk, aztán a feleségem előre megjósolta Condoleezza Rice augustai jelölését. Pedig ő akart lenni az egyik, de talán majd ő lesz a harmadik női tag. De amúgy nem, nagyszerű, ami történt. Jót tesz a golfnak, jót tesz a játéknak."

A bejegyzés trackback címe:

https://golfdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr264729441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása