A Masters bajnoka a Zurich Classic második játéknapján maradandót alkotott. 71 pontos körére ugyan nem sokan fognak emlékezni, ám Radd Leonardnak örök emlék lesz a forduló.

 
Bubba Watson a TPC Louisiana pályán éppen túl volt az első lyukon, amikor nagyot lendített driverével és messzire ütötte a kis fehér gömböt, egyenesen a második zászló irányába. Legalábbis a cél minden bizonnyal ez volt, ám a labda egészen másfelé vette az irányt. Bizonyos Radd Leonard koponyáját találta el, akinek az esettől nyomban megeredt a vér a fejéből, így sürgősen orvosi ellátásra szorult. Az 52 esztendős Leonard, aki a magánéletben amúgy motorkerékpár üzletet vezet Baton Rouge-ban, tulajdonképpen kifejezetten örült, hogy „mandinerből” segíthette kedvencét, akinek a koppanás után a labdája a fairway-re esett le.
 
 
„Láttam, ahogyan közelít a labda, nagy hurkot írt le a levegőben és azt éreztem, hogy pont engem fog eltalálni. De nem akartam elfordulni, látni akartam az ütés teljes röppályáját – végül is így is lett, végignézhettem ahogyan a fejemre hullik a labda.” – Nyilatkozta a kedélyes sértett. Watson, ütése után természetesen odasétált Leonardhoz, elnézést kért, majd felhúzott egy vadonatúj golfkesztyűt, aláírta, levette, majd az áldozatnak adta ajándékba – ahogyan az lenni szokott. Watson caddie-je, Ted Scott még tréfálkozott is egy kicsit Leonarddal: „Nagyon örülünk, hogy nincs nagyobb baj, de ha egy kicsit más szögben tudta volna tartani a fejét…”  

A bejegyzés trackback címe:

https://golfdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr334484111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása