A Rory McIlroy, s volt ügynöke Chubby Chandler történet újabb fordulatot vett. Szerdán Graeme McDowell minden olyan állítást tagadott, mely szerint szerepe lett volna az U.S. Open-bajnok, Chandlertől való elcsábításában.

 
„Azt beszélik, hogy én csábítottam el Roryt, ám ebben a történetben én teljes mértékben háttérszereplő vagyok.” – Nyilatkozta a 2010-es U.S. Open-bajnok, miután megvédte Andalucia-címét Valderramában. „Rory eléggé felnőtt már ahhoz, hogy meghozza saját döntéseit, s ilyen téren nem is nagyon hallgat másra. Én egész biztosan nem befolyásoltam a karrierje alakulását. Még ha mondtam volna neki bármit is, csak akkor tette volna meg, ha ő is ugyanígy vélekedik a dologról. McDowell amúgy karrierje egy korábbi pontján hasonlóképpen vált meg Chandlertől és az ISM-csoporttól, s csatlakozott a Horizon-hoz. „Ugyanezen a procedúrán mentem én is keresztül kb. három, vagy négy évvel ezelőtt, s nem volt semmi ellenségesség az egészben. Roryék elválása ugyanígy barátságos keretek között zajlott.” – Mondta közeli barátjáról az észak-ír sporttárs. „Ilyen az élet, az üzlet az üzlet, nincs benne semmi személyeskedés. Mi bizony a nagy világjáró cirkusz részesei vagyunk, s nem jön rosszul, ha jól megértjük egymást.” – Tette hozzá McDowell.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://golfdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr83335914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása