A jelenleg 66 esztendős színész viszonylag későn ismerkedett meg a golffal. Beszélt a golfról, a családról. A Golf Magazine-nak adott interjút.

 
Mi fogta meg a sportágban?
 
Ez már vagy 20 éve történt. Volt egy síbalesetem, melyben a bal térdem tönkrement, így többé nem tudtam teniszezni. Jack Nicholsonnal jó barátok vagyunk, s úgy döntöttünk, hogy adunk egy esélyt a golfnak.

 

Édesapja, Kirk is játszik?
 
Ő régen golfozott, de még időben feladta. Az apám elvált, és amikor fiatal koromban meglátogattam, mindig kivitt a golfpályára. Egyszer, 15 éves lehetetem, amikor hihetetlen erővel éppen a legérzékenyebb ponton találtam el apámat, természetesen szándékosan. Térdre rogyott. Csak ennyit mondtam: Itt fekszik előttem Spartacus!
 
Nem csoda, ha abbahagyta. Tud bármilyen párhuzamot vonnia a golf és a színészet között?
 
Teljes mértékben. A golfban és a színjátszásban is egyaránt kényelmetlen körülmények ellenére kell nyugodt idegállapotra törekedni. A sok kamera, a sok ember, aki körülvesz egy forgatás alatt, nem a legkellemesebb. Ugyanígy a golfban is. Szinte érezni a feszültséget. Én akár hiszik, akár nem, azóta ideges vagyok filmezés közben.
 
Mikor volt a legidegesebb a golfpályán?
 
Egyszer John Dalyvel játszottam a Pebble Beachen valamikor a 90-es évek közepén. Ő egy hármas vassal egy 305 yardos ütést produkált hegynek fölfelé. És akkor ne érezze az ember magát megfélemlítve… A lányok közelebb állnak hozzám. Az LPGA játékosok meccseiben otthon érzem magam.
A legtöbbet azonban a feleségével, Catherine-nel játszik. Mi a titka egy olyan házasságnak, ahol a nő 25 évvel fiatalabb a férfinál?
 
(Nevet) A titok? Legyél biztos benne, hogy igazán akarod őt, hiszen lépést kell tartani vele. Az persze segít, ha ő is dolgozik. Felejtsük el a „gazdag, eltartó férj” szerepkört.
 
Mielőtt idén bejelentette, hogy eltűnt a testéből a tumor, elég sokáig mindenki nyomon követhette harcát a rákkal. Milyen benyomások érték?
 
A sugárkezelés teljesen kiüti az embert. Majdnem 20 kilót fogytam, többek között izomból. A felét már visszahíztam, de az állóképességem és az erőm már nem a régi. A golfra levetítve, két-három ütővel rövidebb lettem. Nem tudok 18 lyukat végigjárni már, inkább 9 szakaszt játszom le. Nem hajtok a par 4-es lyukakra két ütésből, inkább megpróbálom kigyakorolni a rövidebb ütéseket. A kezelés alatt persze nem volt golf, ám már nagyon várom, hogy visszatérjek a pályára.
 
Úgy tűnik, hogy a Zen-életfilozófiája a golfra is vonatkozik.
 
Hogy milyen játék a golf? Egy újabb lyuk, egy újabb nap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://golfdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr473209498

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása