Az egykori világelső amerikai golfsztár az ESPN-nek adott interjújában beszélt Hank Haney, közeljövőben megjelenő könyvéről, mely mester és tanítványának közös éveit taglalja.

 
„Azt gondolom, hogy a könyv kifejezetten csalódást keltő, egyáltalán nem profihoz méltó munka.” – Mondta Woods az ESPN.com-nak egy telefoninterjúban. „Különösen azért érzem így, mert olyasvalaki írta meg, akivel együtt dolgoztam és barátként bíztam meg benne. Már volt egy-két meglehetősen egyoldalú könyv rólam és az emberek szerintem pontosan értik, hogy ez csak a pénzről szól. Nem fogom az időmet pocsékolni az elolvasására.”
 
 
Ahogyan arról már írtam, Hank Haney január elején jelentette be, hogy The Big Miss címen könyvet ír a Tiger Woods-szal eltöltött évek viszontagságairól. Ugye ebben az időintervallumban házasodott meg a golfozó, született meg két gyermeke, s nyert hat major-tornát. Ám a magánéletében is komoly változások történtek, amikor 2009-ben kirobbant a szexbotránya, így nem csoda ha Woods félti az esetleges titkait, hiszen Haney nyilvánvalóan minden részletet pontosan ismert. Az egykori edző amúgy már reagált Tiger nyilatkozatára, mikroblogján a következőképpen fogalmazott: „A The Big Miss című könyvem golftörténelem. Testközelből tapasztalhattam meg azt a nagyszerűséget, melyről napról napra kérdéseket tettek fel nekem az emberek. Most egy tisztességes és őszinte módon szeretném megosztani a gondolataimat.” A könyv március 27-én, egy héttel a Masters előtt kerülhet a boltokba.

A bejegyzés trackback címe:

https://golfdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr983740621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása