Hosszú évek után a gyönyörű LPGA-játékos, Natalie Gulbis is megmutatta magát a Sports Illustrated magazin fürdőruhás különszámában, a Swimsuit Issue-ban. A szerkesztők különleges ötlettel álltak elő, ugyanis Gulbist meztelenül, csupán jelképes bikiniben képzelték el. 

Most a Sports Illustratedben megjelent interjú fordítása következik, akikek csak a képek érdekelnek görgessenek lejjebb.


Ez az első fellépésed a Sports Illustrated Swimsuit Issue-ban. Előtte viszont láthattunk a Maximban, az FHM-ben és más naptárakban is. Hogyhogy pont most?

Nos, nagy megtiszteltetésnek vettem, hogy részese lehetek ennek a különszámnak. Hiszen bárki, aki valaha már volt fürdőruha modell, vagy pózolt kamera előtt egy divatfotózáson, tudja, hogy ez milyen nagy dolog. Nagyon izgatott lettem, amikor megkerestek az újságtól.

Hogy jött az ötlet, hogy csupán a testedre pingált fürdőruhában állsz a kamerák elé?

Ahogyan sétáltam a lift felé az első SI találkozó után, megkérdeztem, hogy csináltak-e már valaha ehhez hasonlót? A választ épp, hogy elcsíptem, ugyanis már csukódott a liftajtó. Azt mondták, hogy nem, még soha, és utánam szóltak, hogy én bevállalnám-e. Azt feleltem, hogy szerintem igen. Ezzel elváltak az útjaink, de visszatértünk rá és végül megcsináltuk.

Mennyi időbe telt a teljes festés?

Nagyjából 13 óra alatt tették fel rám a „fürdőruhát”. Egészen hihetetlen eljárás, ráadásul golf motívumokkal is díszítették, ez egy külön művészet. És mindössze egyetlen zuhannyal minden lejött a testemről.

Mit gondolsz, hogyan reagálnak majd a társak az LPGA-ből a fotók láttán?

Szerintem ők is izgatottan várják. A sportágnak is jót tesz, ha bármelyik játékos feltűnik egy neves lapban, hiszen ezzel is a golfot mint sportot reklámozzuk. A Tour mindig támogatja az ilyen dolgokat, hiszen mindenki csak jól jöhet ki belőlük.

A bejegyzés trackback címe:

https://golfdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr54105042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása